وبلاگ رپی
  • ALI QUF

    80

  • ARMI 2AFM

    DIVOONE

  • MEHRAD HIDDEN

    ZEDBAZI

  • Reza PISHRO

    KALAFEGI

  • AMIR TATALOO

    Nagofte Budi

  • عکس های ازدواج سهراب mj

    عکس های ازدواج سهراب mj

INFORMATION
ATOM

رسانه فرهنگی وبلاگ رپی تنها درزمینه موسیقی فعالیت میکند
و هدف آن رشد و توسعه موسیقی ایران میباشد و
هیچ ارتباطی با سایت های غیر اخلاقی و مغایر با نظام جمهوری اسلامی ندارد
و به هیچ عنوان تحت نظر ارگان ، سازمان ، نهاد و جنبشی نمیباشد و تنهااز قوانین جمهوری اسلامی ایران پیروی میکند تمامی بنرهای داخل سایت آگهی مشتریان بوده
و با شرط قبول قوانین جمهوری اسلامی داخل رسانه اضافه شده
همچنین رسانه ملّی وبلاگ رپی به هیچ عنوان نرم افزارهای فــــــــــــــــــــیلترشـــــــــــــکن و وــی پـــــــــــــــــــــــی ان و آرشیوهای موزیک و ویدیوئی ، فیلم و سریال برای ارائه به مشتریان نداشته و نخواهد داشت
سفارش تبلیغات و پخش موزیک : xrap@Gmail.com

برای دریافت تعرفــه هــای جدید تبـلیـغات اینجـــــــــا کلیک کنید

Info.KAVEH0142@Gmail.Com
آدرس قابل دسترس و بدون محدودیت سایت وبلاگ رپی
http://xrap.loxblog.com
Address Finder
 تبلیغات
Ads
محل درج بنر
About Us

به این وبلاگ خوش آمدید خوشحال میسم با نظرای سازندتون ب ما کمک کنین تا وبلاگ خودتون پیشرفت کنه... Adel
نویسندگان
تبلیغات
محل درج تبلیغات در بلوک وسط بالا

تکست اهنگ کلافگی رضا پیشرو


download

کروس:
کلافم ؛ با حرارت بدنم // به تو میدم علامت
همه کارامو گذاشتم برا بعد // بد عادت شدم نیا عیادت من
من ترسم برادر مرگـــــــ // رفتم فراتر از درد
هستم در حالت جنگـــــــ // اما خستم درا بستست

ورس 1:
رسیدم به نقطۀ جوش // میخوام برم به یه نقطۀ دور
که نخورم غصۀ پول // مثل آدمای بزدل و پوچ
بخورم قرص روانی // برم تو شهرکــــــــ ا پورشه سواری
خانوم بازی کنم شبا مست کنم // پولامو خرج دافـــــــ و بنگـــــــ کنم
دیگه حتی نمیترسم و مراعات آدما رو نمیکنم // هنوزم احساساتم رقیقه اما اونا فکر میکنن که بی جنبم
مدام از خونمون میزنم بیرون و بیشتر از 10 دقیقه// مغزم اجازه نمیده کنارت بشینه مثل مترسکـــــــ
ازم میترسن من هم اجازه نمیدم وارد حریمم بشن من واسه تو غریبم پسر
تو دنبال من میگردی و منم دنبال یه مشت حقیقت تلخ
من دنبال عادی بودنم // رفیقام میخوانم واسه خاکی بودنم
فکر خدافظی از این رپ لعنتی میزنه گاهی تو سرم

کروس:
کلافم ؛ با حرارت بدنم // به تو میدم علامت
همه کارامو گذاشتم برا بعد // برات درد شدم نیا عیادت من
من ترسم برادر مرگـــــــ // رفتم فراتر از درد
هستم در حالت جنگـــــــ // اما خستم درا بستست ( ×2 )

ورس 2:
آه! دهۀ هشتاد رفت // روزای خوبمو نشمردم
درد خوردم و زخم شستم // سرخوردم و افسردم
همۀ روزای اوج من تو وطنم حسرت بود // من این روزا نمیتونم خودمو گول بزنم با چند خط پودر
عصبی بودنو حس میکنی وقتی میخوایم با هم عکس بندازیم
جلو من شروع میکنی فحش دادنو
بعد گفتن از « زدبازی » ( ! ) // دوست داری منو دست بندازی
میخندی وقتی من امضاء میدم به دوستت چون که شکــــــ بهم داری ، برا من یه خطکش داری
هی منو آنالیز کن // بعد بگو میره بالا « پیشـرو »
سر تکون بده با ما میکـــــــ رو ب// بدو برو پیشه مامانیتو
بهتره فحش ندی / چون من مستقیم / ببینمت مشتری / مشت زنیم میشی تو یه مبتدی
گه زدی / تو رپ مثل پشت سریت / کودنی بابا لقممی / میدم صبح « اوج علی » / تو رو بخوره با سس سریع
باما دشمنی چون ما خوفتریم / مثل "مایکل جردن" گل زنیم / منو دور زدین اما هول نشین
ترامادول نزن و خودزنی نکن غربتی // منتهی میشی به من دزدکی
اینه آخرش ، تو ککـــــــ زدی رضا بازسره مخش بازسره // تو رو کاشتتت همون ده ساله پیشو سه دفعه سرتو داد زده مثل واکسنه
اون عرقه آسترش ، که هار نشه // وگرنه میبینی همۀ آدمای بدو مثل تو دار زده

کروس:
کلافم ؛ با حرارت بدنم // به تو میدم علامت
همه کارامو گذاشتم برا بعد // برات درد شدم نیا عیادت من
من ترسم برادر مرگـــــــ // رفتم فراتر از درد
هستم در حالت جنگـــــــ // اما خستم درا بستست

ورس 3:
من آدم بدی نیستم // میدونی من معروفم به قوی زیستن
اما تا کی باید این شرایط بدو با نیشخند طبیعیش کرد؟
بیشتر از دو ساله که درست به مادر خودم سر نزدم
مدام رفیقام بیرون خونه مراقبمن // که گند نزنم من در عجبم که در لجنم
خدا مگه به کی بدی کردم؟ // چرا وقتی من خوبتر میشم اوضاع میشه از این بدتر؟
فشار پایین و ترس / یه جای تاریکــــــ و تنگــــــــ / ستاره مدال خاریشو کند
اونو پرت کرد تو تاریخورفت مثل آبی تو برفــــــــ ( ! )
چقدره شبیه هم شدیم // تو غربت کشوره خودمون یه علیله غریبه الکلی
اگه طبیبو ضریب صد کنی میشی غول دکتره با پول ک× کن // که با آمپول ک×خلت میکنه میگه آروم شو
برو چه آسون خوب شدم من
آروم شدم آره ، الان تو فضام دکتر...
من دو ساعت دیگه باز خون شرشر میکنه تو مغزم // قل قل میکنه معده اثنی عشرم

کروس:
کلافم ؛ با حرارت بدنم // به تو میدم علامت
همه کارامو گذاشتم برا بعد // برات درد شدم نیا عیادت من
من ترسم برادر مرگـــــــ // رفتم فراتر از درد
هستم در حالت جنگـــــــ // اما خستم درا بستست ( ×2 )

آوترو [ اوج ]:
آه! 021 رکورد ...
آهنگساز « پیشـرو » .... "کلافگی" ...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : تکست کلافگی, متن اهنگ کلافگی, تکست اهنگ کلافگی, تکست پیشرو کلافگی,
Download
date پنج شنبه 4 مهر 1392
Author : ADEL
مطالب گذشته
ابر برچسب ها

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 89
بازدید دیروز : 77
بازدید هفته : 170
بازدید ماه : 166
بازدید کل : 94066
تعداد مطالب : 89
تعداد نظرات : 42
تعداد آنلاین : 1

TOP Music
Total Visit :
Online User: online
control ToolBar
User Avatar
Icon Toolbar Guest Welcome To xrap